Během našeho kurzu programování her v C# a Unity si vytvoříte vlastní herní projekty! Naučíte se pracovat s herní fyzikou, detekcí a reakcí na kolize, texturami, osvětlením a tvorbou uživatelského rozhraní. Budete pracovat na 2D i 3D hrách. Praktické projekty a konzultace vám pomohou posunout vaše dovednosti na novou úroveň. Přihlaste se ještě dnes a staňte se tvůrcem her!
Základní znalost jazyka C#. Konkrétně: podmínky, cykly, datové struktury (seznam, slovník) a základy objektově orientovaného programování.
Kurz je vhodný pro každého, kdo má základní znalost jazyka C# (podmínky, cykly, kolekce) a chce se naučit tvořit jak 2D tak 3D hry. Účastník kurzu může být jak hobby programátor tak profesionál, který se chce naučit nové dovednosti.
Kurz bude probíhat formou online výuky s živými lektory doplněné o nepovinné úkoly a testy dostupné v elearningu a individuální konzultace s lektory. Veškeré materiály a záznamy z lekcí budou zveřejněny v našem elearningu. Pokud dojde k rozvolnění a situace to dovolí, je možné dvě lekce realizovat prezečním způsobem a to jak v Praze tak i v Brně.
Unity je jedním z nejpopulárnějších herních engineů na světě díky své flexibilitě, intuitivnímu rozhraní a podpoře multiplatformního vývoje. To znamená, že hru vytvořenou v Unity lze snadno exportovat na různé platformy, jako jsou PC, konzole, mobilní zařízení nebo VR headsety. Díky rozsáhlé komunitě a velkému množství online tutoriálů, pluginů a nástrojů je snadnější začít a učit se novým technikám. Unity také podporuje práci v týmech a jeho využití přesahuje hranice herního průmyslu – často se používá i v oblastech, jako je simulace, architektura nebo filmová produkce.
Kdy: |
Kde: |
Cena: |
|
---|---|---|---|
12. 03. - 21. 05. 2025 18:00 - 20:30 Každý čtvrtek 18:00 - 20:30
|
online |
Cena do 31. 12.: 9 990 Kč s DPH Standardní cena: 12 990 Kč s DPH |
Přihlásit |
Dej nám na sebe kontakt a my ti dáme vědět hned, jak vypíšeme nový, nebo ho uspořádáme přímo pro tebe.
Koordinátor kurzů & Lektor
Zdeněk programuje už od střední školy. Od té doby si prošel cestou od programátora přes team leadera až k architektovi. Za tuto dobu vyvíjel velké finanční systémy, věděcké aplikace nebo například IoT řešení pro letadla.
Lektor C# & SW architektury
Marian je zkušený vývojář, team leader a sowftwarový architekt. Za svoji kariéru pracoval především na velkých enterprise systémech a distribuovaných aplikacích. V současnosti pracuje jako software architekt ve společnosti Oracle. U nás se věnuje především výuce programovacího jazyka C#, SCRUMu a clean code.