tvorba HER
ZÁKLADY PROGRAMOVÁNÍ
VIDEOZÁZNAMY z výuky
Kurz je určený pro mládež ve věku 12 až 15 let a svoje účastníky provede základy programování v Pythonu. Kurz je veden zábavnou formou během níž se studenti naučí úvod do programování, základy syntaxe a algoritmického myšlení. Pro zpestření výuky bude kurz doplněn programováním elektroniky s využitím Raspberry Pi. Tempo výuky bude přizpůsobeno potřebám účastníků.
Základy logického myšlení a zájem o počítače a programování
Výuka je vedena zábavnou formou. Většina nové látky je graficky znázorněna. K procvičení probrané látky mají účastníci za úkol rozšiřovat či vytvářet nejrůznější hry nebo vykreslovat obrazce. Tempo výuky je přizpůsobenou účastníkům.
Kurz svoje účastníky proveden úvodem do programování a fungování počítače. Žáci jsou nenásilnou formou seznámeni s syntaxí jazyka Python a základy programování. Během kurzu účastníky pozvolna seznamujeme s nejběžnějšími algoritmy a programátorským/logickým myšlením.
Pro zpestřední vyúky je kurz doplněn o programování elektroniky na hardwarové platformě Raspberry Pi. Žáci budou mít příležitost nejenom vytvářet klasické programy ale i rozblikat diody, vytvořit budík nebo chytrý teploměr.
Kurz bude probíhat formou online výuky s živými lektory doplněné o nepovinné úkoly a testy dostupné v elearningu. V případě když dojde k rozvolnění vládních opatření, můžou po dohodě některé lekce proběhnout prezenčně v naší učebně na ulici Starobrněnská.
Většina lekcí obvykle sestává z výkladu nové látky a následně jejího procvičení. Mezi tyto lekce jsou zařazeny lekce čistě procvičovací, kdy se neprobírá nová látka.
Naším cílem je přizpůsobit tempo výuky účastníkům a především pro ně kurz udělat poučným a zajímavým.
Ano, budeme vypisovat i navazující kurz pro mládež. Případně je možné si zapsat i některý z kurzů pro dospělé.
Python je jeden z nejpoužívanějších jazyků současnosti. Zároveň se jedná o jazyk s jednoduchou syntaxí, která jej činí vhodným pro začátečníky.
Kdy: |
Kde: |
Cena: |
---|
Adam studuje Fakultu informatiky VUT, kde se aktuálně zabývá problematikou evolučních algoritmů. Mezi jeho oblíbené programovací jazyky patří Python a C++. Vedle programování aktivně sportuje, věnuje se cyklistice a Taekwondu.
Engineering lead , Deltatre
Zdeněk programuje už od střední školy. Od té doby si prošel cestou od programátora přes team leadera až k architektovi. Za tuto dobu vyvíjel velké finanční systémy, vědecké aplikace nebo například IoT řešení pro letadla.